středa 22. srpna 2012

O víkendu první norské závody v Molde !

Pomalu si žačínám zvykat na každodenní treninkový zápřah. Celý minulý týden mě všude bolelo z NORtru :-D Tak jsem šel na pondělní trénink s obavami. Naštěstí se hned na začátku vytvořily skupiny a já s radostí připojil k té běhací, protože jsem potřeboval vyklepat nohy z nedělních úseků a hlavně se nezničit před náročným víkendem. Príma tempičko, rozrušilo přelézaní ohrady s krávama. Na mou reakci, že se bojím následovala jednohlasná reakce "Come ooon maaan!!". Tak jsem sklopil uši a běžel krávy ne krávy. 




Netuším proč, ale najednou jsme začli zrychlovat a asi po 10 minutách jsem se otočil a z 15cti členný skupiny se stala elitní společnost pouze lidí 6. Vyběhli jsme nejvíš kam to šlo (Liaåsen). Stop jsem hodinky a podíval se na ně....58 min? Cože?? Užil si 30 vteřin výhledů a šup dolů. Z výklusu se stal 100 minutový celkem výživný (aspoň pro mě) trenál.

Log je tady

Malá pauzička od běhání, začla mi tu už škola :-D v pondělí sem byl na 2 přednáškách a jedna z nich byla kompletně v norštině, takže paráda všemu sem rozuměl. Fotky z kampusu sem snad někdy hodím, ale kdo by fotil školu - ztráta času.

V úterý byl na plánu výjezd na technický mapový trénink na Bymarku, byl nachystán trénink ve dvojcích, kdy jeden roznesl levou kontrolu druhy pravou a pak šel na tu, co roznes kolegáček. Kdo byl zpátky na startu dřív, měl tu neuvěřitelnou možnost ukázat druhému L na čele (looser) a hlavně měl šanci si odpočnout. Já jsem si těchto výhod moc neužil, spoluběžec byl celem majstr a v těch bažinách běžel jak po asfaltu. To moje tyčky k rajčatům (nohy), byly po každém kroku po lytko ve vodě unavenější a unavenější. Nakonec jsem dělal i dost chyb. Ta největší ale nevznikla mojí chybou :-D místo kontrol jsme totiž použivali věci z vlastních zasob. Já vytáhl svojí zářivě rudou sparťanskou podkolenku, borec vzal takový ten pásek na svázání lyží, který byl ještě tmavě zelenej :-D takže sem kolem něj proběh a asi 2 minuty hledal v trávě, pak se šel znova odrazit od cesty a napodruhý ho našel. Takže sem zas prohrál byl sem mega LOOSER. Čekaly na nás poslední dva okruhy, na jednom sem udělal asi minutovou chybku, takže bez šance další L na čele. V posledním sem si řek, že to prostě napálím, rval sem to co to šlo a když sem doběh na start a borec se teprv drápal ke mě....yeees vyhrál jsem....ale to L jsem mu neukázal, páč byl fakt dobrej :-)




Zbytek týdne si trochu odpočinu. Ve čtvrtek mě čeká fotbálek a v pátek už frčíme do Molde, kde poběžím v pátek sprint, v sobotu klasiku a v neděli štafety. Budeme spát na nějaký zvířecí farmě, takže kvalitní norský ubytování. V sobotu běží samotný Olav Lundanes, takže jsi cíle radší nechám pro sebe, jelikož sem 12,7km v  Norsku v životě neběžel a páč Olav to prolítne jak mig-21 a já budu nejspíš jen českým Albatrosem.


Žádné komentáře:

Okomentovat