pátek 3. srpna 2012

Cesta a první dny.


Radši vám vše prozradím hned na začátku ať nejste zbytečně nervózní. Už jsem v Trondheimu a dokonce ani nebydlím nikde pod mostem, ale ubytoval jsem se na kolejích NTNU. Cesta byla trošičku delší a to proto, že to byla jedna z nejlevnějších variant. Pár stresíků tu však bylo. Z Rychnovskýho vlakáče jsme společně s kapitánem Michalem vyrazili ve 12:02. Už tam bylo jasný, že moc času nebude. ČD se jako obvykle ukázaly v nejlepším světle, 2x výluka a jízda busem a hned jsme měli v Prahe půl hodinku zpožděníčka. V 15:35 jsme na hlaváku sedli na airport-express a už se jen modlili aby nikde nebyla zácpa a šofér to mastil co to šlo. Měli jsme něco okolo hodinky na konec check-innu a tak jsme se s Michalem pomalu začínali přemýšlet, co budeme dělat, když to nestihneme. Že by někam na pivko? Nee řidič byl kabrňák, hodinu před odletem jsme dorazili na terminál 2 a tak check-in i přes nadměrné zavazadlo, které bylo označeno cedulkou:  "Pozor těžké jako těhotný slon!" a následný průchod pod rentgenem dopad v pohodě. Hned za ním už stál Michal a zachvíli dorazil i Dusky. Nejsem loučící typ, tak jsme pokecali a pak už každý šel do svýho tryskáče. Prvním Norwegianem jsem byl za hoďku a kousek v Kodani. Tam jsem musel zewlit až do 22:15, takže jsem důkladně prozkoumal všechny prostory odletové haly a zkouknul 2 filmy. Druhý Norwegian sednul na letišti v Trondheimu ve 23:45. Tady mě čekalo to nejtěžší. Bus jel až ráno v 8, takže jsem musel přežít do rána. Naštěstí 2 fify a hlavně WIFI mě zachránila. Bus mě vyhodil přímo před kolejema NTNU, kde sem si jen došel pro klíče a ubytoval se. S hrůzou jsem zjistil, že budova nemá výtah a můj těhotný slon se bude muset dostat až do 6. patra. Nějak se to povedlo, ale byl sem tak mrtvej (spal jsem asi 2 hodiny), že jsem jen odemkl vytáhl spacák a usnul. Až potom jsem začal vybalovat.

Takhle nějak to potom vypadalo v pokoji, věřte že ta volná zeď bude brzy polepená lampioňáckýma mapama.


Kuchyň.



Pohled z budovy.


Po vybalení jsem už jsem celý nervozní vytáhl věci na běhaní a šel otestovat nejbližší les, při cestě k němu jsem se trochu ztratil a tak z místo naplánovaných 8 km se stalo 11, ale za to krásný výhledy na Trondheimfjord a západ slunce. Na log se můžete podívat tady.
Večer jsem pak přijal pozvání na Czech & Slovak party, co víc o tom psát, snad jen to co mě udivilo. Když jsem se okolo 12 vracel, bylo furt takové jakési světlo, žádná tma jen divný šero a v dáli žlutý fleky. Snad nikde nehořelo nebo že by UFO? netuším ale myslím, že to uvidím i zítra.

Dneska jsem musel do centra a na kampus zařídit pár věcí. Mimo jiné i registraci v NTNUI. Tady je pár fotek, co jsem stihl vyfotit cestou.









Na více fotek se můžete mrknout tady.





1 komentář:

  1. No teda brášule, jsi spisovatel :). Ubytování dle mne naprosto luxusní a ta fota..........budu asi šetřit....

    OdpovědětVymazat